11 września 2012

Rocznica z sarną w tle.

Osiem lat temu się wzięłam i wydałam. Impreza była potem niezapomniana, nie tylko dla nas :)
Jesteśmy fajną parą, zgraną i zgodną. Lata razem tego nie zmieniły. Kocham mego chłopa, nawet jeśli czasem mnie wyprowadza z równowagi jak nikt, taki urok związków :)

Spałam dziś bardzo niewiele, poniedziałek kończyłam grubo po pierwszej a wtorek Leoś rozpoczął o szóstej. Wczoraj  też nie spałam, przed świtem odwoziłam tatę na pociąg. Nastrój mam nieprzysiadalny, trudno się cieszyć... 
Włączyłam sobie film i dołuję się- jaka byłam młoda i szczupła. Mój mąż wygląda z biegiem czasu coraz lepiej a ja po czwartej przeleżanej ciąży i po drugiej cesarce kondycję mam do dupy, a dupę coraz większą. Mówię bez kokieterii.

Jeszcze anegdotka z wczoraj. 
Jadę ja tym bladym świtem, a właściwie jeszcze przed świtem przez las, wracam do domu i rozmyślam, że o tej porze to zwierzyna pewnie się już obudziła, że uważać trzeba. Patrzę, a tu sarna... Stoi i wytrzeszcza gały, zdziwiona niezmiernie że nie tylko ona musiała wstać o nieprzyzwoicie wczesnej godzinie. I stoi, gapi się.  Poczekałam chwilę, zatrąbiłam, bez efektu. W końcu otworzyłam okno i przemówiłam grzecznie- sarenka, spier...aj! A ona hyc, hyc i do lasu. No, jaka kumata!

7 komentarzy:

  1. Oj Inezko dupa jak urosła to i schudnie musisz sie tylko zmobilizować.Ja to właśnię czynię.A ja w pażdzierniku mam 18 rocznicę ślubu i też byłam wtedy szczuplejsza pewnie piękniejsza itd (nie wspomne o urodzinach w grudniu tak odległych od 18-nastki buuuu)Z okazji rocznicy życze Wam wszystkiego co naj, naj.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dupa faktycznie schudnie. Podobno trzeba się smucić i żalić, bo żal dupę ściska ;)

      Usuń
    2. I dziękuję za życzenia!

      Usuń
  2. Ani chybi, nasza polska sarna z krwi i kości :))
    Myślę, że jakbyś nie kochała, by Cię nie wkurzał; jak się nie kocha, ręką się macha.
    I bądźcie zawsze tacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś racja w tym jest :) A z sarny śmiałam się pół dnia, it makes my day :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! Dużo, dużo miłości :)))

    OdpowiedzUsuń